Live-kotijumpat 

Rajamäen Uimahalli tarjoaa ilmaiset LIVE-kotijumppalähetykset kaikille asiasta kiinnostuneille. Voit osallistua treenaamiseen missä vain – tarvitset vain verkkoyhteyden ja hieman tilaa ympärillesi. Tule mukaan – pysytään kunnossa!

Kotijumppakirjasto

Tallenteet lisätään kirjastoon seuraavana päivänä lähetyksestä kello 12.00 mennessä. Tallenteet ovat katsottavissa yhden viikon ajan lähetyshetkestä.

SIIRRY KOTIJUMPPAKIRJASTOON

 

Huom ! Pääsiäisenä ajalla pe 10.-ma 13.4.20 ei ole livelähetyksiä.

Tunnit

Maanantai

klo 10.00 Kireä keskivartalo 30’ Mari
Jumppaan tarvitaan: käsipainot, jumppamatto tms.

klo 18.00 Zumba® 55’ 
ei varusteita tai jumppakengät

klo 19.15 PerusSpin 45' Erwin (6.4. alkaen)
Varusteet sisäpyörä, kuntopyörä

Tiistai

klo 9.00 Flowyoga 55’ Katja
Jumppaan tarvitaan: jumppamatto tms.

klo 18.00 Kahvakuula 55’ Tommi
Jumppaan tarvitaan: kahvakuulia mahdollisesti eri painoisia, jumppamatto

Keskiviikko

klo 18.00 Lavis 45’ Mari
ei varusteita tai jumppakengät

klo 19.00 Kireä keskivartalo 30 ’ Mari
Jumppaan tarvitaan: käsipainot, jumppamatto tms.

Torstai

klo 10.00 Keppijumppa 30’ Minna
Jumppaan tarvitaan: keppi/mopinvarsi

klo 18.00 Pilates 55’ Katja
Jumppaan tarvitaan jumppamatto ja vessapaperirulla tms.

Perjantai

klo 10.00 Lavis 45’ Mari
ei varusteita tai jumppakengät

klo 18.00 PerusSpin 45' Erwin
Varusteet sisäpyörä, kuntopyörä

Tuntikuvaukset

Kireä keskivartalo
Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa- selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Osassa liikkeitä käytetään myös lisäpainoja. Tunnin kesto 30 minuuttia.

Kehonhuolto
Kehonhuoltotunnilla parannat tasapainoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Tunnilla käydään läpi pitkäkestoisesti venytellen koko vartalon lihakset.

Zumba®
Zumba- konseptitunti perustuu aerobiseen tanssilliseen tuntiin. Tunnilla soi latinalaismusiikki ja tunnin tempo vaihtelee. Tunnilla saat taatusti hien virtaamaan kuin huomaamattasi kun musiikki vie mennessään!

Flowyoga
Flowjooga on dynaaminen harjoitus jonka tavoite on vahvistaa lihaksia, lisätä liikkuvuutta ja parantaa tasapainoa. Kokonaisvaltaisessa harjoituksessa rentoutetaan niin kehoa kuin mieltä.

Kahvakuula
Kahvakuulalla tehtävät harjoitteet kehittävät monipuolisesti niin jalkojen, keskivartalon kuin käsien lihaskuntoa, kehon koordinaatiota ja tasapainoa.

Lavis (lavatanssijumppa)
Lavis on uusi, hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, valssi, cha cha. Tunnilla opit lavatanssiaskeleita kuntoilun ohella.

Keppijumppa
Kemppijumppa on dynaamista ja avaavaa liikettä varsinkin ylävartalolle. Tunnilla keskitytään ylävartaloon ja tehdään myös venyttäviä liikkeitä alavartalon isoille lihaksille.

Pilates
Pilates on kehonhallintatekniikka, jossa korostetaan hyvää lihastasapainoa, sekä selän tukemista neutraaliin asentoon syvien lihasten avulla. Tunnilla liikkeet tehdään hitaasti ja rauhallisesti omaa kehoa kuunnellen.

PerusSpin
Tunti on peruskestävyysalueella tapahtuvaa sisäpyöräilyä. Sopii kaikille.

 

Aukioloajat

Hallituksen ohjeistuksen mukaisesti olemme suljettuna 17.3-13.4.2020 rajoittaaksemme koronaepidemian leviämistä. Myös kuntosali on suljettu. 

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä